Finska aktiviteter.

Japp, här på skolan har vi finska aktiviteter. Hehe, ja de är ju ganska försvenskade, men ändå. Igår bastade vi och om tjugo minuter ska vi göra det igen. Så skönt! Varmt och gött.
Fast igår var jag tvungen att gå efter bara någon timme, jag var helt illröd i ansiktet, törstig och hade en uns av huvudvärk så jag tänkte att det var nog bäst.
Så efter att jag duschat och var klädd skämde jag bort mig själv med två smörgåsar, en clementin, ett glas oboy(!) och en skål med frusna hallon med chokladsås. Det var jag så värd! På allt detta hade vi en mysig stund med Dobidoo. Fredagsmys!

Idag har jag chillat på rummet i princip hela dagen. Jag har löst ett melodikryss för första gången alldeles själv, hela utan att behöva ringa mamma eller pappa. Mäkta stolt måste jag erkänna.
Erik, denna underbara man, följde med mig till affären och handlade. Med det fina vädret som varit idag borde det varit straff om man inte har varit utanför dörren idag.

Jag tror att en del av den argheten jag haft i veckan börjar lägga sig så smått, men jag skulle inte bli överraskad om det bara var ett lugnt läge just nu och det kan blossa upp när som helst. Det behövs mer än bara en helg för att få bort det här.

Jag tänkte lägga en fin bild här, men det sket sig.


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hej fantastiska favoritsyster!



Hoppas din ilska rinner av snart. Jag saknar dig något grymt och längtar tills vi ses och vi kan busa och prata och mysa och skratta tillsammans! Du är den bästa syster man kan ha och jag önskar så mycket att du har det bra och är lycklig! Det värmer mig varje gång du ler och skrattar och då blir jag också glad! Du smittar så!



Jag skickar här en jättestor tankebukett med röda rosor för att visa att jag älskar dig såhäääääääääääääääääääääääääär mycket!



Vi ses på fredag! Kan knappt vänta!

PUSSSSS!

2010-10-23 @ 21:12:08
Postat av: Lillpumman

Du är bäst tillbaka, Hanna!



Längtar till fredag jag med!

PYSS!

2010-10-23 @ 22:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0