Bitterfitta

Åh jag har varit så bitter den här veckan. På allt! Sedan i söndags när resan tog så himla lång tid har mitt tålamod legat på minus 57 och så har det fortsatt hela veckan.
Det beror ju antagligen på den bristande sömnen sedan förra helgen och nu i veckan när det inte heller var speciellt mycket av den varan, men det är många saker som har uppstått att bli bitter för också. Illa!

Jag behöver komma bort. Det kommer bli så välgörande med lovet om en vecka. Tänk, om en vecka kommer David och skjutsar mig härifrån.

Senaste grejen jag blir bitter för, som jag fick reda på i morse, var att vi i dans inte kommer kunna träna på två dagar. De ska ha loppis i danssalen i morgon, och idag ska de ställa i ordning för den. Och vi kan inte vara i någon av de andra salarna, för där håller är Artisterna i full gång med att öva till deras konsert på tisdag.
Vi dansare har hamnat i kläm!
Dessutom ska jakt och fiske få en skyttestimulator (jag vet inte om det var rätt stavat) som de antagligen kommer sätta upp danssalen och då kommer det bli ännu mer upptaget där.
Ååååh vart är all min positiva energi som jag alltid brukar bära runt på?

Jag blir så trött och sliten av att gå omkring med en massa ilska inom mig. Det känns precis som i somras när jag konstant gick och var arg på min chef. Jag måste få ut det på något sätt och jag vet inte hur! Skulle varit skönt att kickboxats lite igen.

Nä, nu går jag och lägger mig igen.. finns ju ändå ingeting att göra och dessutom är det nog trevligast för alla andra.

Kommentarer
Postat av: Bïlly

Spara din ilskeenergi i en burk så sparar vi lite motorsågsjobb, vedklyvning, stocklyftning, stolpslagning till nästa vecka!

Krm!!!

2010-10-22 @ 13:08:19
Postat av: Systeryster

Du får skaffa en boxboll att avreagera dig på. Det känner jag att jag också behöver ibland. Ska bli så himla kul att ses igen nästa helg! Längtar så!

Puss!

2010-10-22 @ 20:25:28
Postat av: Malin

Går det att dansa någon annanstans? Vad gör danssalen till en danssal (förutom speglarna)? Så du inte behöver vara utan helt och hållet. Eller vad händer om det inte dansas på 2 dagar? Känner du dig mest undanskuffad? Red ut, så är det lättare att kanalisera frustrationen.



puss och kram!!

2010-10-27 @ 00:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0