Urladdning

Hu så trött jag var igår.
Jag glömde ju att skriva igår att vi hade dansprov också. Alla hade lärt sig samma dans och nu skulle var och en visa upp den dansen för Anna-Karin. Det är inför vår turnéshow i vår som hon ska kolla ut vem som ska dansa solo på just den dansen.

Så, förutom min egna danslektion, skulle vi träna hårt på den här dansen också. Så efter mitt danspass och sedan dansprovet var jag hur slut som helst. Helt tom i hjärnan!

Igår kväll blev det ingen extra träning för min del. Jag unnade mig lite vila. Så jag grävde ner mig i sängen tillsamma ns med datorn och Edward (inte Borg då, som man kan tro, utan Scissorhand). Sedan sov jag gott hela natten.


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Ja, det förstår jag! Det var du värd. Bara slappa slappa!

Det är mycket att tänka på när man dansar...



Hoppas du blev ordentligt utvilad!

Puss!

2010-11-18 @ 19:26:12
Postat av: Billy

Snart jullov. Brasa, Blue och en kopp te.

2010-11-21 @ 00:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0