Tjosan i trosan

Det är ju redan 10 november! Nu är det typ bara fem veckor kvar tills jullovet! Jisses!
Nu har vi kommit igång på riktigt. Det känns gött och vi måste jobba hårt nu inför julshowen. Mycket kvar där kan man säga.
Jag har glömt en massa saker hemma också. Till exempel mitt superviktiga skrivblock där jag hade skrivit ner dansen som jag ska ha nästa vecka, fail on me, och mina långkalsingar. Långkalsingarna behövs verkligen nu, igår kväll var det nio kalla minusgrader ute. Jag glömde min bok som jag håller på att läsa också. Varför glömmer jag mina superviktiga saker och inte typ.. en tröja. Det skulle också kännas surt, men det skulle inte vara någon panik för det.

SNÖ! Det har kommit en massa i natt.

Och jag har fått mina karaktärskor nu också, så nu behöver jag inga fler dansskor på ett tag hoppas jag. Skönt!

Nu är det mörkt ute och jag har köpt några värmeljus som kan lysa upp tillvaron. Men jag måste ändå erkänna att jag är lite besviken på att det inte är mörkt dygnet runt, för det ska det ju vara i Norrland på vintern.


Love.

Kommentarer
Postat av: Bïlly

Hippen i kalsippen!



Kallingarna är på väg.

Med mera kvarglömt.

Gick en container med lantbrevbärarn idag.



Och så har vi skottat undan 2 dm blötsnö.

Krm! Mr & Fr

2010-11-10 @ 18:19:15
Postat av: Systeryster

Gött! Då behöver du inte känna dig så fattig längre då...?

:)



Här blir det inte mycket snö... Några flingor har kommit, inte mer. Det ser ut om lite florsocker i skuggpartierna runt huset. Jag vill ha meeeeer!



Mörkt dygnet runt blir det väl sen senare? Det är ju bara 10 nov... :)



Puss!

2010-11-10 @ 20:28:39
Postat av: Simon

Idag är det 11 november 2010. För 21 år sedan låg jag och sov hemma hos mormor. Tina försökte väcka mig för att få med mig till BB där något speciellt hade hänt, men är man 7 år och klockan är sent så vaknar man ändå inte förrän nästa morgon - men då! Vilken grej!



GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!



(Vet inte om Skagabräde var med på din bestä... önskelista, så du får göra vad du vill med det!)

2010-11-11 @ 11:01:44
URL: http://www.joelsson.nu/simon/skagabrade.pdf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0