Tillbaka

Så var man tillbaka på skolan. När jag for hit kände jag att redan längtade till jullovet när man får fara hem och träffa alla igen och vara hemma längre. Jag tycker samtidigt att det ska bli så himla kul att komma igång igen med dansen! Jag älskar att dansa!
Jag satt med några mystjejer i en av stugorna nu en stund, blev bjuden på jättegoda mackor, och vi satt och snackade en bra stund. Mysigt och då kände man sig så himla välkommen här på skolan. Tack brudar!


Nu ska jag gå och lägga mig. Urs, jag gillar inte att gå och lägga mig i en tom säng, speciellt inte när jag har spenderat de senaste nätterna med en varm och go Edward. Jag saknar honom redan, förhoppningsvis är det inte jättelång tid kvar tills vi ses igen.





Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Men nuttinuttan då. Ja, ni ses snart igen.

Bra att tjejerna tar hand om dig. :) När inte jag är i närheten och kan göra det. Hihi, skojja.



Ses om några veckor!

Puss!

2010-11-08 @ 17:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0