Längtan

Jag längtar en massa. Längtar till julen. Längtar efter Edward. Längtar efter familjen. Längtar tills julshowen är över. Längtar till vårturnén. Längtar till när jag har mer pengar. Längtar efter Blue. Längtar efter att få åka snowboard. Längtar efter att få rida. Längtar efter utlandet. Längtar tills jag har råd att köpa nya kläder. Längtar efter mina skor hemma. Längtar till helgen. Längtar tills jag blivit vigare. Längtar efter att få se vissa filmer. Längtar efter fest. Längtar efter kärlek.


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Å gumsan... det kommer fortare än du anar.

Försök lev i stunden så kommer tiden gå fortare. :)



Miss u 2!



Puss!

2010-11-26 @ 12:59:18
Postat av: Systeryster

Underbar bild btw!

När är den ifrån? Hur högt var det?



Puss!

2010-11-26 @ 13:23:10
Postat av: Bïlly

Julen skall alla barnasjälar längta till.

Edward längtar efter dig också.

Familjen också - vi finns.

Julshow, turné. Tiden bara rusar.

Blue viftar på svansen - han är en del av familjen.

...

Kärlek behöver du inte längta efter.

Bara ta emot. Och ge.

Carpe Diem.

2010-11-27 @ 10:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0