Ja må jag leva några år till!

Tidigt, tidigt denna torsdagmorgon knackade det hårt på dörren. Yrvaken som jag var rumlade jag ur sängen, tog på mig en tröja, öppnade den låsta dörren och där ute stod ett kraxande muntert gäng med ljus och såpbubblor. Min korrisfamilj hurrade och sjöng för mig som om det vore hemma. Så underbart! Bättre väckning kan man inte få.
Tack!

Så, nu är jag alltså ett år äldre än igår. Hur känns det? Skönt. Skönt att inte behöva säga "Jag är 20 nu, men jag fyller 21 snart." när någon frågar om min ålder. Fast det kommer ju om ungefär ett halvår ändras igen.
Ålderskris? Haha nä. Med de ickekrisande föräldrar man har växt upp med lär jag ju inte oroa mig över min ålder någonsin.

Snön ligger kvar och det är minusgrader dygnet runt. Det känns konstigt att snön inte smälter bort efter en dag som det gör i "normala" fall i november. Så fint så.

På lördag ska vi fira Halloween här på skolan, maskerad obligatoriskt. Äntligen! Jag älskar att klä ut mig! Jag hoppas på bilder då så jag kan lägga ut några bilder.


Love.

Kommentarer
Postat av: Simon

Idag är det 11 november 2010. För 21 år sedan låg jag och sov hemma hos mormor. Tina försökte väcka mig för att få med mig till BB där något speciellt hade hänt, men är man 7 år och klockan är sent så vaknar man ändå inte förrän nästa morgon - men då! Vilken grej!



GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!



(Vet inte om Skagabräde var med på din bestä... önskelista, så du får göra vad du vill med det!)

2010-11-11 @ 17:54:52
URL: http://www.joelsson.nu/simon/skagabrade.pdf
Postat av: Systeryster

Mmmm jag minns det med. Klockan var sådär supersent! (Runt 22) :)

Jag orkade inte heller gå upp.



Skönt att din korrisfamilj gav dig en riktig födelsedagsväckning!



Jag vill absolut se bilder! Maskerad är superduper!

Ses snart, prinsessan!



Puss!

2010-11-11 @ 19:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0