Hela dagen fest!

Haha jag blev ett extranummer!

Artist2 skulle ha en show nu på kvällen (bara det är underbart /Kulturtanten) och i slutet av den efter alla applåder tog de upp mig på scenen och alla sjöng för mig. Igen! Jag är glad!
Showen var helt fantastisk. Underbara låtar och bra jobb! Ni är så sköna! Puss och kram på er allihopa!


Jag fick presenter av Ivan, Ida och Erik idag också: Nachochips utklädda till myror!
Jag skulle namnge dem så Barbro och Stickan fick de heta.


Nu ska jag sova och vakna i morgon, med 364 dagar kvar tills min nästa födelsedag. Än en gång, TACK!
Men, det är fortfarande två viktiga personer som jag inte har hört från idag.. Mycket underligt.


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Mor & far?



O vad härligt! Det låter som du fick en kanondag! Jag är så glad för din skull!



Har du käkat upp Barbro och Stickan än då? ;)



PUSS

2010-11-12 @ 09:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0