Feel Good

Idag sa Therese till mig att det syns att jag har dans i kroppen och att man inte kan tro att jag inte har dansat innan. Jag blir så himla glad av sådana kommentarer! Sedan vi började här är det några andra som också har sagt just det om dansen, och sådana ord stärker mig nu och jag vill verkligen ta vara på dem. Tack!

Det kan ju vara svårt att i sina tyngsta stunder (sådana har nog alla, mer eller mindre) komma ihåg komplimanger och fina ord man fått av folk man känner och folk man inte känner. Jag har det i alla fall så, så jag har gjort en Feel Good-tavla till mig själv och satt upp på dörren, så jag ser den när jag går ut. På den skriver jag upp komplimanger jag får så kan jag kika på den varje dag och må lite bättre.
Jag vet inte om den fungerar jättebra, jag har bara haft den i en vecka, men jag ska låta den sitta tills vi slutar så får jag se hur mycket som står där då.


Frindship!




Love.

Kommentarer
Postat av: Malin

Smart. Bra att lära sig ta vara på.

Du, grattis på namnsdagen!



Kramkramar

mmmMalin

2010-11-18 @ 23:13:54
Postat av: Systeryster

Ooo grattis i efterskott! :D



Ja, det var en bra idé! Kanske skulle göra något liknande! Jag har också fått en del här... Det känns himla kul! Att få bekräftelse på det man gör. Heja heja!

2010-11-21 @ 19:22:51
Postat av: Ellie

Hoppas tavlan blir proppfull!!! (eller, det VET jag att den blir!)

2010-11-25 @ 21:24:53
URL: http://www.ellie13.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0