Aaaaaaaah

Therese och jag bastade nu på kvällen. Så skönt! Självklart rullade vi oss i snön också. Vi konstaterade att rulla sig i snön när man bastar är ungefär som att stretcha när man tränar. Vidrigt ont när man gör det (i snön rullar sig), men så skönt när det är gjort. Varmt och gott att få komma in i bastun igen.
Girltalk på hög nivå där inne i bastun. Hehe, man kan säga att vi vet en del mer om varandra nu än vi gjorde innan.
Tack Therese!

Nu är jag i princip klar med min koreografi till min lektion som jag ska hålla för resten av klassen på onsdag. Så skönt! Jag är nog inte riktigt nöjd med den, men det är min första dans jag gör så jag får ha överseende med mig själv.
Nu är det bara uppvärmningsdansen kvar att göra och fyspasset att pussla ihop så är jag redo för allt sedan!


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hihi käkade ni pannkakor med MYCKET blåbärssylt eller? :)



Heja heja, det kommer gå super!

2010-11-14 @ 16:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0