Tråk.

Jag har lite tråkigt. Men det ska man ha ibland, för det har mamma sagt.
Nä, men vi har faktiskt fått en skrivläxa. Vi har lektion i marknadsföring i morgon och förra lektionen (som också var den första) fick vi läxa på att skriva ett pressmeddelande till i morgon. Urtrist. Jag är nog inte en bra marknadsförare, men alla är inte födda till allt här i världen. Det är inte mitt kall, så att säga.

Jag har även fått lära mig den hårda vägen att man inte ska ha skinnjacka när det är mer än -15 utomhus. Näsan trilskas och jag nyser i ett. Men det går snart över och jag känner mig inte sjuk. Nej, jag blir ju aldrig sjuk.

Igår ville Hanna som går fotolinjen ha med mig till fotostudion. Det blev riktigt bra bilder och vi hade riktigt kul. Ska göras igen antagligen. Vill ni se några bilder så kan ni gå in här http://pewmans.blogspot.com/.

Jag längtar hem. Jag längtar efter att inte vara ensam i ett rum men ändå inte behöva umgås. Det var så skönt nu i helgen när jag var hos Edward. Jag låg i soffan och kollade på film och han grejade och bakade i köket. Underbart.
Men nu är det bara tio dagar kvar tills jag får fara hem. Hem till människor som älskar mig, hem till vovven, hem till brasan, hem till mysiga skogspromenader.


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hihi nej du blir aldrig sjuk... Vem fick sharlakansfeber utan att veta om det...? ;) Nej, jag blir aldrig heller sjuk. :P



Jag längtar också tills vi är hemma tillsammans i jul! Jag räknar också ner dagarna. Ska bli sååå kul och skönt! Jag längtar också till mysiga skogspromenader och friiiisk luft! Snart så!



Tack för pratet idag också!

Puss!

2010-12-07 @ 22:05:04
Postat av: Bïlly & Blue

Välkomna hem, Gullungar!

2010-12-08 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0