Snart är glada julen här!

Nu är det inte långt kvar tills den internationella traditionen Julefirandet inträffar. Oj oj vad många ilar omkring för att köpa juleklappar och mat i stora lass. Själv sitter jag och känner mig rätt lugn. Vår familj har i år beslutat att vi inte ska ge några julklappar till varandra i år, utan i stället spara pengarna till en resa för allihop. Mycket bra idé tycker jag.

Igår var det den årliga decemberfesten i Töreboda, temat var sommarfest. Jag hade mina flugglasögon eftersom jag tyckte att det passade när klädkoden sa att man skulle ha solglasögon.


Idag har jag tagit några kort när jag var ute med min Blue också. Åh han är så fin och vacker, världens bästaste hund!


Jag har det bra här hemma. Det enda som saknas just nu behöver jag väl inte ens berätta. Han är nere i Götet och firar julen med sin familj där och har det bra. Bortskämd blir han säkert också..

Ha på er något mer om benen än endast leggings när ni går ut och det är -20 grader, ett litet tips.

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0