Home sweet home

Hemma. Så skönt!

Det har hänt så mycket de senaste dagarna så det känns inte som att jag varit hemma ordentligt. På lördagen och söndagen har jag jobbat på julborden på Skagagården med mamma, som vanligt var det så kul! Dricks fick man också, minsann.

Men i dag har jag äntligen tagit en lång lång vinterpromenad med min Blue. Underbart! Sedan fick jag så klart hjälpa till att skotta snö i två timmar. Lite träning för mig idag alltså. Det var lite svårt att stretcha efteråt eftersom musklerna var så kalla av kylan, men jag fick sträcka så gott jag kunde där.

Imorgon vankas det sommarfest i Töreboda. Vi ska bli runt 80 personer som kommer, solglasögon och sololjedoft och det verkar som att det är grillat som står på menyn. Mums!

Jag och Blue på ett vintrigt Skagabygget.

Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Ååååh jag lääängtar!



Vi kommer susande imorn! Aspackade! (Alltså med massa packning) :)



See you!

Puss!

2010-12-21 @ 00:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0