Gerard, vilken karl!

Om jag inte var tillsammans med Edward och om jag några år äldre skulle jag gifta mig med Gerard Butler. Han är en man man vill ha till kaffet. Dessutom pratar han skotska.
På IMDB står det dessutom att han innan han valde filmstjärnalivet pluggade juridik och var ordförande i juridikföreningen (dålig översättning, jag vet) tack vare att han var så social och omtyckt. Dessutom räddade han livet på en ungdom som höll på att drunkna och fick Certificate of Bravery tack vare det.
Att han sedan är bundis med min andra favorit Billy Boyd (Pippin) gör saken verkligen inte värre. Sjunga och spela gitarr kan han också. Vilken man!

Mamma, vad säger du om att ha denne snygging till svärson?

Rooaar...


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Mmmmmmmums! :)



Här sitter jag och har precis kommit hem från julpyssel på jobbet. Njuter av te, avocado, tomat och romsås. Yam!



Puss

2010-12-01 @ 21:02:54
Postat av: Din ömma moder

Godis! Han är väldigt lik din far. Mums!

2010-12-02 @ 01:03:30
Postat av: mmmMalin

Inte alls, din far är snäppet vassare.



Den ömma fadern kan göra sina egna inlägg.



Kramar till dig, Moa!

2010-12-06 @ 15:18:51
Postat av: mmmMalin

Helt fel, din far är snäppet bättre!



För övrigt kan han göra sina egna inlägg ; )



Kramar till dig, Moa

2010-12-06 @ 15:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0