Dadlar

Just nu sitter jag och myser i mitt rum. Tända ljus, raggsockar, trött i kroppen och mysfika bestående av yoghurt, babybel-ost, dadlar och en clementin. Ute är det vinter och kallt. Toppen!

Idag har det hänt mycket. På morgonen hade vi examen i grundkursen för shiatsu. Det gick väldigt bra och Ida som jag masserade blev nöjd. Jag blev mycket godkänd och fick ett fint intyg.
Vi lyckades samla ihop hela klassen efter det och övade i nästan en hel timme. Fantastiskt! Tyvärr så hade jag en dålig dag så jag gjorde slarvfel på allt, men vi fick ju öva lite i alla fall.
Nu på eftermiddagen var vi ett gäng från skolan och åkte pulka! Oj vad jag älskar att fara i backen! Årets bemärkelse för snyggaste vurpan tillfaller nog mig i år igen.. Hehe. En liten hjärnskakning blev det nog också. Hehe. Hur kul som helst var det hur som helst och vi ska nog göra om det snart hoppas vi.

Shiatsuintyget


Love.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

O grattis! Jättegrattis!

Faaast.... jag tror dig nog inte förrän du viiisat. På mig förstås. ;) Det kan du ju göra i jul. Många gånger. Hihi



Du ska då alltid vara värst och galnast. Jag vill ha min Moa kvar också. Du får inte vurpa för hårt...



Här har det varit en lite sorgsen dag på jobbet. Men jag berättar mer privat sen. Jag mår bra.



Puss!

2010-12-10 @ 16:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0