Boda Borg

Idag har vi farit till Boda Borg hela skolan! Ett himla ståhej i det kalla stora huset, som dessutom är Sveriges första Boda Borg. Roligt som vanligt, men efter ett tag rinner tålamodet ifrån en. Vårt lag klarade alla banor! Inte. Nej, det dröjde sorgliga tre timmar innan vi äntligen fick vår första stämpel och sedan hann vi bara få en till innan det var dags att rulla hemåt. Men kul hade vi!

I morses var det luciafirande efter frukosten. Ett av de finaste luciatågen jag sett. Kanske inte det mest skickliga, men det var fint och det var känsla i det.

Vårt lag till Boda Borg á la Urukhai.




Love.

Kommentarer
Postat av: Bïlly

Boda Borg... Två stämplar?

Låter lite under konfirmandnivå!

:/

Vi ses på fredag!

2010-12-14 @ 12:27:09
Postat av: Systeryster

Ooo vad roligt med Boda Borg! Vi måååste bara dit med familjen igen! Det var så kul senast!



Vi har också firat lucia. Maaassor! Är helt slut. Fick förkylning efter det med så nu sitter jag här och snörvlar... Tur att Jesper är så gullig och fixat te åt mig. :)

Ses om en vecka!! Då kommer min klänning med! Sooo exciting!



Puss!

2010-12-14 @ 19:58:29
Postat av: caisa

hoho, va heta vi är! fb-material det där va? (;

2010-12-20 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0